Emme pyri vain myymään tuotettamme asiakkaalle.
Tavoitteenamme on määritellä oikea ratkaisu asiakkaamme yksilöllisiin sovellusvaatimuksiin ja tarjota tukea koko määrittelyprosessin ajan teknisen asiantuntemuksemme avulla, jotta asiakas saa kaikki tarvittavat tiedot voidakseen päättää hyvällä omallatunnolla ennoxista.
Insinöörimme ovat keränneet monia vuosia kansainvälistä kokemusta ja ovat todellisia ammattilaisia biokaasuteknologiassa. Olemme iloisia voidessamme tarjota insinööriosaamistamme suunnittelun ja määrittelyn aikana aina asennukseen ja jälkimarkkinatukeen saakka.
Projektin toteuttamisen lisäksi olemme myös tukenasi! Viime vuosikymmeninä koneiden, järjestelmien ja komponenttien huolto on tullut yhä tärkeämmäksi.
Asiakaspalvelumme laatu ennox-järjestelmän oston yhteydessä on asiakkaillemme yhtä tärkeää kuin suorituskyky tai hinta.
Tarjoamme huolto- tai ylläpitosopimuksia...
IT-palvelumme kattavat kaiken e-kaupan tietohallinnasta kattaviin kokoonpanoratkaisuihin. Tarjoamme myös erikoistuneita lajittelu- ja pakkauspalveluja liiketoimintasi sujuvoittamiseksi.
Traductions de qualité. Traducteurs LinguaVox on yritys, jonka käännöspalvelut ovat sertifioitu ISO 9001:2008 (sertifioitu laatujärjestelmä) ja EN-15038:2006 (käännöspalvelu, joka noudattaa eurooppalaista laatustandardia käännöstoimialalle). Teemme yhteistyötä teknisten, valtuutettujen, lääketieteellisten ja verkkosivustokääntäjien kanssa, jotka työskentelevät yli 70 kielellä. Tämän vuoksi voimme tarjota laadukkaita käännöksiä lähes kaikilla kielillä ja erikoisaloilla. Käännöksiä yli 150 kielellä: tanska, suomi, ruotsi, norja, ranska, saksa, englanti, espanja, italia, portugali, arabia, venäjä, kiina, japani, romania, unkari, puola, hindi, persia. www.linguavox.fr
Amiensissa, Hauts-de-Francen sydämessä sijaitseva HARFANG Vigilance tarjoaa asiantuntemustaan yksityisessä turvallisuudessa, paloturvallisuudessa, auditoinnissa, konsultoinnissa ja lähisuojelussa.
Varmistaaksemme asiakasammattilaistemme täydellisen tyytyväisyyden, noudatamme systemaattista lähestymistapaa jokaisessa palvelumme vaiheessa. Kaikki alkaa huolellisesta vaatimusten määrittelystä, jossa keskustelemme yksityiskohtaisesti tarpeistanne, aikarajoistanne ja odotuksistanne. Tämän jälkeen kokenut tiimimme huolehtii siivoussuunnitelman tarkasta laatimisesta, tunnistaen prioriteettialueet ja luoden tehokkaita protokollia.
Ymmärrämme läpinäkyvyyden ja taloudellisen tehokkuuden merkityksen, minkä vuoksi teemme tarkan kustannuslaskelman, tarjoten teille selkeän ja yksityiskohtaisen arvion palveluistamme ilman yllätyksiä.
Työntekijöidemme jatkuva koulutus on meille ensisijaisen tärkeää, varmistaen, että he hallitsevat viimeisimmät siivoustekniikat ja noudattavat turvallisuusstandardeja.
Uuden ulospäin suuntautuvan puhelukampanjamme tavoitteena on muuttaa markkinointi- ja myyntiliidit keskusteluiksi. Tiimimme koostuu monipuolisesta joukosta puhelinmyyjiä, jotka soittavat potentiaalisille asiakkaille, olipa kyseessä liidien generointikampanja tai suorat myyntiponnistelut. Olemme todistaneet kykymme saavuttaa laatutavoitteet ja ylittää odotukset. Luota meihin myös!
Apupalvelumme auttaa henkilöstöäsi päivittäisissä IT-ongelmissa vain 10 £ käyttäjää kohti kuukaudessa. Uudet työntekijät, lähtijät, Microsoft 365 -asetusten muutokset, palvelinadministraatio, tulostinmuutokset – katamme kaiken standardin käyttäjätuen.
Korkeasti arvostettu tiimimme on käytettävissäsi klo 8.00–17.30, ja lisämaksusta se voidaan laajentaa heräämisaikoihin tai 24/7.
Yli 200 vastaajaa on arvioinut 4.95/5 useilla mittareilla.
Kaikki hinnat ilman ALV:tä, vähintään 10 henkilöä tai 100 £/kuukausi vähimmäismaksu.
Rosclar perustettiin auttamaan asiakkaitaan Palkka | Verotus | Yrityksen perustaminen Espanjassa | Työlainsäädännön konsultointi
Rosclar on 100 % sitoutunut asiakkaidensa palkkahallinnan tarpeisiin. Autamme sinua saamaan selkeän käsityksen palkkahallintoprosessista ja tarvittavasta teknologiasta. Olemme palkkahallinnan asiantuntijoita, joilla on täysin uusi kontrollijärjestelmä, joka parantaa tuotannon laatua. Keskitymme kansainvälisiin ja monikansallisiin ympäristöihin. Tarjoamme asiantuntemusta integraatiossa, palkkakysymyksissä, RSU:issa, osakeoptioissa, ESPP:issä ja kaikissa muissa palkkaasi liittyvissä yksityiskohdissa Espanjassa.
Voit myös luottaa meihin kaikessa, missä tarvitset apua työlainsäädäntöön, sopimusten yksityiskohtiin ja oikeudenkäynteihin liittyen, ja ratkaisemme kaikki epäselvyydet, jotka vaativat asianajajan apua.
Meillä on runsaasti kokemusta yritysten perustamisesta Espanjassa. Voimme antaa neuvoja tytäryhtiöistä, sivukonttoreista ja PE:istä.
Vasileiadis Shipping Agency tarjoaa toimitusketjun hallintapalveluja, jotka sisältävät logistiikkaprosessien suunnittelun sekä kuljetus- ja 3PL-yritysten etsimisen. Toimitusketjun hallintapalvelut varmistavat kuormiesi sujuvan ja tehokkaan kuljetuksen, tavoitteena tehokkuuden ja kannattavuuden lisääminen.
2Hats Logic Solutions on johtava Shopware-kehitysagentuuri Berliinissä, Saksassa. He tarjoavat asiantuntevaa Shopware-kehitystä, konsultointia ja tukipalveluja kaikenkokoisille yrityksille. Yli 10 vuoden kokemuksella verkkokaupan kehittämisestä 2Hats Logic Solutionsilla on syvällinen ymmärrys Shopware-alustasta ja verkkoliiketoiminnan tarpeista.
Etsitkö puhelinvastauspalvelua, joka hallitsee liiketoimintaasi? Mediphone tarjoaa monia palveluja kilpailukykyisin hinnoin, kokeneet ja reaktiiviset tiimit varmistaakseen puheluiden hallinnan täydellisesti ohjeidesi mukaan. Luota toimintaasi asiantuntevalle palveluntarjoajalle, jolla on yli 20 vuoden kokemus, kuten Mediphone.
Verkkosivustojen luontiin erikoistunut toimistomme on keskittynyt yritysten esittelysivustojen suunnitteluun. Olemme vakuuttuneita siitä, että verkkonäkyvyytenne on olennaista uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi ja brändikuvanne vahvistamiseksi.
On tärkeää, että työskentelemme tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ymmärtääksemme heidän tarpeensa ja tavoitteensa, ja suunnittelemme verkkosivustoja, jotka heijastavat heidän identiteettiään ja markkina-asemaansa. Kiinnitämme erityistä huomiota käyttäjäkokemukseen, navigointiin, suunnitteluun ja käytettävyyteen varmistaaksemme ammattimaisen ja tehokkaan verkkosivuston.
Ensinnäkin, tärkein lainsäädäntötoimi on arvonlisäverodirektiivi (2006/112/EY).
Lisäksi sitovat täytäntöönpanotoimet varmistavat arvonlisäverodirektiivin yhdenmukaisen soveltamisen. Tämä löytyy täytäntöönpanosäädöksestä (Neuvoston asetus (EU) N:o 282/2011). Lisäksi nämä toimet ovat suoraan sovellettavissa ilman kansallista lainsäädäntöä.
Keskitymme artiklaan. Lisäksi oikeudellinen kehys sisältää arvonlisäverodirektiivin (2006/112/EY) 32, 33 ja 34 artiklat sekä artiklan. Lopuksi, 14 arvonlisäveron täytäntöönpanosäädöksestä (Neuvoston asetus (EU) N:o 282/2011) on mukana.
Kun olemme optimoineet logistiset prosessinne, voimme myös mukauttaa prosessinne ja järjestää kaiken kuljetuksen, kuten lähetykset ja varastoinnin esimerkiksi. Mutta autamme myös tarvittavien tullimuodollisuuksien hoitamisessa sekä arvonlisäveron itseilmoittamiseen liittyvissä kysymyksissä, sillä tiedämme, että ne voivat olla monimutkaisia. Neuvomme teitä menettelyissä, jotta voitte itseilmoittaa arvonlisäveron, sekä Euroopasta muuhun maailmaan että päinvastoin. Näin vähennämme aikahukkaa ja varmistamme, että luvut ovat tarkkoja.
Mittareiden sertifiointi perustuu siihen, että instrumentti ylläpitää määrättyjä mittaus toleransseja ja MSA-prosesseja, jotka vahvistavat mittausprosessin vakauden eri olosuhteissa ja eri henkilöiden toimesta. Testit sekä valvonta- ja mittauslaitteet käyvät läpi nykytilan tarkistamisprosessin, jonka jälkeen suoritetaan kalibrointiprosessi ja uudelleensertifiointi.
Suoritamme mittareiden sertifiointi- ja kalibrointiprosessin ISO 17025 -standardin mukaisesti, mikä vahvistaa työmme luotettavuuden. Asiakkaan pyynnöstä teemme työtä yksittäisten mittauslaitteiden erityispiirteistä tai -parametreista johtuvien vaatimusten ja prosessien mukaisesti.
Mittareiden kalibrointi
Kalibrointi on olennainen osa valvonta- ja mittauslaitteiden sekä mittareiden rakentamis- ja tuotantoprosesseja, ja sitä käytetään myös huolto- tai korjaustöiden aikana.
CRM:ssä asiakas-/potentiaalitieto on todellinen aarre. Rikastamalla tietoa ja käyttämällä ennustavia analyysimenetelmiä voimme maksimoida liiketoiminta- ja markkinointituloksemme.
HTS-pilvialusta digitaalisten identiteettien ja pääsyoikeuksien hallintaan yrityksessä. Täydellinen ja räätälöitävissä oleva ratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan vaatimuksia, käyttöoikeuksien myöntämistä ja digitaalisten resurssien hallintaa. Välttämätön työkalu, joka tukee IT-päälliköitä säädöksiin ja toimialastandardeihin sopeutumisprosessissa ja samalla takaa suuremman tuottavuuden IT-osastolle, riippumatta organisaation luonteesta ja koosta.
Termillä "palvelut" ymmärrämme Spectrassa toiveidesi selvittämisen ja niiden toteuttamisen parhaalla mahdollisella tavalla. Tavoitteemme on aina tarjota sinulle täydellinen huolettomuuspaketti.
Tätä varten tarjoamme esimerkiksi monipuolisia teollisuus-PC-järjestelmien mukautuksia, laajoja järjestelmätestejä, käytännön työpajoja jne.
Joskus olemme myös vain se välihenkilö, joka tietää, kuka on oikea yhteyshenkilö sinulle. Keskitymme aina sinuun - tyytyväiseen asiakkaaseen.
Jos sinulla on erityinen toive, ota meihin yhteyttä.
Myyntitiimimme odottaa innolla pyyntöäsi!
Tulli- ja logistiikkamenettelyt ovat keskeinen osa globaalia kauppaa. Kansainvälisesti laajentumista ja kilpailukyvyn säilyttämistä tavoitteleville yrityksille näiden menettelyjen tehokas hallinta on välttämätöntä. Tässä voimme auttaa.
Temas Groupissa hyödynnämme laajaa kokemustamme ja laajaa verkostoamme yksinkertaistaaksemme vientiä Eurooppaan asiakkaillemme. Räätälöidyt ratkaisumme perustuvat ymmärrykseemme näiden menettelyjen vivahteista.
Palvelupisteemme on aina käytettävissänne
Tarjoamme teille kattavaa tukea palvelusopimuksenne puitteissa sovittuina palveluaikoina. Tavoitteenamme on ottaa huomioon tarpeenne ja varmistaa, että työpaikkanne ovat aina toimintakunnossa.
Asiakkaan tyytyväisyys on meille ensisijainen tavoite, emmekä säästä mitään vaivannäköä ansaitaksemme luottamuksesi ja todistaaksemme, että voit luottaa verkkosivustosi käännöksen meille. Uskomme, että laatu on aina etusijalla. Siksi tarjoamme laadukkaita käännöspalveluja kohtuulliseen hintaan, joita tarjoavat erittäin pätevät ammattilaiskääntäjät.
Kokenut tiimimme ymmärtää sosiaalisen median hyödyt ja haasteet, ja käsittelee jokaista tilannetta aktiivisesti ja yhdessä. Olemme työskennelleet suurten PR-toimistojen kanssa brändin maineen hallintakampanjoissa, joten tiedämme, mitä on tarpeen tehdä, jotta brändisi nähdään positiivisessa valossa.
Tervetuloa Benefit-Partneriin, luotettava kumppanisi erinomaiselle asiakaspalvelulle. Tutustu räätälöityihin palveluihimme, ammatillisesta puhelinkeskuspalvelusta tekniseen asiakaspalveluun. Lähes kahden vuosikymmenen kokemuksella tarjoamme innovatiivisia ratkaisuja, jotka on räätälöity yksilöllisesti, ja autamme sinua keskittymään ydintoimintaasi. Korkeasti koulutetut tiimimme ovat aina käytettävissäsi häiriöiden ilmoittamiseen ja haasteiden ratkaisemiseen. Tiiviin yhteistyön ansiosta lähituotantokumppaneidemme kanssa Turkissa ja Kreikassa varmistamme tehokkaan asiakaskommunikaation. Opi, kuinka voimme edistää yrityksesi toimintaa – tukipalveluista hätäpuhelinlinjoihin.
Auktorisoitu kääntäjä suorittaa auktorisoitua käännöstä tietyistä oikeudellisista asiakirjoista, kuten todistuksista Ruotsin ja ulkomaisten yliopistojen, lukion päättötodistuksista, vakuutusasiakirjoista, adoption asiakirjoista, kuolintodistuksista, perunkirjoista, syntymätodistuksista, avioliittotodistuksista, ajokorteista, erilaisista todistuksista ja muista asiakirjoista. Nämä käännökset tarvitsevat vahvistuksen. Tämä tarkoittaa, että alkuperäinen asiakirja verrataan kopioon ja auktorisoitu / sertifioitu kääntäjä vahvistaa, että käännös vastaa alkuperäistä / kopiota. Auktorisoitu kääntäjä on henkilö, joka on suorittanut auktorisointikokeen ja saanut pätevyytensä arvioiduksi riippumattoman viranomaisen toimesta. Auktorisoiduilla kääntäjillä on korkea pätevyys ja kokemus alallaan, ja he voivat siten taata käännöstensä korkean laadun.